STILL: 100 lat „historii przyszłości”
W lutym 1920 roku powstała – pierwotnie jako zakład napraw silników elektrycznych – firma STILL. Od tego czasu znacząco poszerzyła asortyment i obszar swojej działalności, ale wciąż najważniejsze są dla niej te same wartości.
Kojarzona przede wszystkim z pomarańczowymi wózkami widłowymi marka STILL obchodzi w tym roku jubileusz 100-lecia swojego istnienia. Okazje takie jak ta w naturalny sposób skłaniają do przyjęcia szerokiej perspektywy – od historii do przyszłości. Podejście to odzwierciedla motto działań STILL zaplanowanych na rozpoczynający się rok: „Historia przyszłości”. Choć z punktu widzenia rozwoju technologicznego od 1920 do 2020 roku dokonał się niewiarygodny skok, niektóre rzeczy pozostają niezmienne.
Wciąż miarą sukcesu każdego dostawcy usług w sektorze B2B jest to, w jakim stopniu pomaga osiągnąć sukces firmie klienta. Stałe pozostają także: znaczenie relacji oraz umiejętność dostrzeżenia, że partnerzy biznesowi nawzajem zapisują przyszłość swoich przedsiębiorstw. Jubileuszowe działania STILL Polska skupią się w związku z tym na wątkach indywidualizacji produktów, historii konkretnych wdrożeń i technologicznych innowacji, które dokonały się za sprawą firmy na przestrzeni ostatniego wieku. Więcej na temat stulecia STILL można przeczytać na poświęconej zagadnieniu stronie still.pl/100. W ciągu roku jubileuszowego będą ukazywać się na niej treści poświęcone tematyce przyszłości intralogistyki oraz analizy opisujące, w jaki sposób wpływ na jej kształt wywierają technologiczne osiągniecia.
Więcej na temat kamieni milowych w 100-letniej historii STILL: