@STILL: Dostępność dla klientów mimo epidemii
#STILLmoving #NoDayWithoutLogistics – „dalej działamy” i „nie ma dnia bez logistyki” to hasła STILL Polska na obecny czas. By utrzymać kontakt z klientami przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa firma korzysta z nowoczesnych narzędzi.
Analiza potrzeb klienta, porady wprost z domowego biura i oglądanie wózków w praktyce sprzed ekranu komputera – czy to możliwe? STILL Polska odpowiada na to pytanie twierdząco. By zapewnić realizację zamówień i wesprzeć klientów w tym wymagającym okresie, firma uruchomiła na swojej stronie STILL LiveChat. Co więcej, Doradcy Handlowi firmy na bieżąco przygotowują oferty, a szczegóły omawiają z klientami za pośrednictwem elektronicznych platform komunikacji. – To nowa sytuacja. Przy odpowiednim podejściu jest to jednak w pełni wykonalne. Musimy dostosować się do obecnych warunków i być dostępni dla naszych klientów w najlepszy możliwy sposób – komentuje Robert Zbrzeźniak. – Dotychczas nie było takiej potrzeby, ale teraz często korzystam z wideokonferencji. Działa to dużo lepiej niż można się spodziewać. Choć z daleka, widzimy się twarzą w twarz, a ja mogę doradzać klientom. Po opracowaniu propozycji umowy, zestawiamy kolejne wideospotkanie i ją szczegółowo omawiamy – relacjonuje Grzegorz Gnitecki. – Sytuacja jest nowa także dla klientów. Mam wrażenie, że dla nich – tak jak i dla nas – ważne jest to, by przetrwać razem ten trudny czas najlepiej jak się da. Jestem przekonany, że relacje biznesowe mogą być po tym wszystkim jeszcze bliższe niż dotychczas – podsumowuje. Doradcy Handlowi STILL Polska elastycznie dostosowują narzędzia komunikacji do klienta. Poniżej przedstawiamy te, z których korzystają obecnie najczęściej. Prezentujemy także, jak z użyciem jednego z nich można z dowolnego miejsca odbyć wizytę w showroomie STILL Polska.
Microsoft Teams
Dla wielu firm odkrycie czasu epidemii. Microsoft Teams to element pakietu Office 365 stanowiący kombajn zbierający w jednym miejscu wszystkie przydatne podczas zdalnej pracy funkcjonalności i aplikacje – w tym także wideokonferencje – zarówno dla użytkowników programu, jak i „zewnętrznych” gości.
Żeby wziąć udział w zaplanowanym spotkaniu wystarczy kliknąć przesłany w wiadomości e-mail link, by natychmiast dołączyć wirtualnej sali konferencyjnej w przeglądarce internetowej — bez potrzeby pobierania aplikacji Teams ani żadnej wtyczki.
Skype dla firm
Klasyka zdalnego kontaktu w wersji zapewniającej bezpieczeństwo danych na korporacyjnym poziomie. Choć 21 kwietnia 2020 rozwiązanie zostało włączone w pakiet Microsoft Teams, nadal w sieci dostępny jest jego instalator.
Skype dla firm pozwala na prowadzenie rozmów za pośrednictwem wtyczki instalowanej w przeglądarce internetowej albo klienta usługi w wersji desktop. Wystarczy kliknąć przesłany w mailu link lub zaproszenie w e-kalendarzu i – podążając za wskazówkami – zainstalować aplikację. Udział w spotkaniu nie wymaga logowania – wystarczy wybrać opcję dołączenia jako gość i wpisać swoje imię bądź pseudonim.
Whereby
Przeglądarkowe narzędzie pozwalające łączyć się z każdego urządzenia z kamerą, mikrofonem i dostępem do Internetu – bez konieczności instalowania czegokolwiek ani logowania.
Wystarczy kliknąć link, zezwolić urządzeniu na korzystanie z kamery i mikrofonu – i gotowe!
https://whereby.com/Zdalne wizyty w showroomie STILL Polska
Pod wpływem ogromnego zainteresowania wideokonsultacjami STILL Polska w trakcie epidemii, zrodził się pomysł, by na tej kanwie stworzyć rozwiązanie, które umożliwi klientom lepsze zapoznanie się z ofertą firmy bez wychodzenia z domu czy biura – teraz, ale także gdy sytuacja się unormuje. Bazująca na technologii Live Streamingu za pośrednictwem MS Teams zdalna wizyta w magazynie STILL pozwala obejrzeć w użyciu brane pod uwagę rozwiązania.
Jak to działa w praktyce? – Bardzo prosto. Po otrzymaniu zgłoszenia chęci odbycia wideo-wizyty w showroomie STILL, przedstawiciel firmy kontaktuje się z klientem, by zidentyfikować jego potrzeby i móc dobrać wspólnie rozwiązania, które najlepiej je spełnią. Wkrótce potem – z uwzględnieniem bieżącej dostępności wózków – proponowany jest termin spotkania. Ze strony klienta odbywa się ono w formie „zwykłej” wideokonferencji MS Teams na zasadach opisanych w ramce poświęconej tej aplikacji.